Den här webbplatsen använder cookies. Läs mer »


Tack, jag förstår

Vecka 08
Lördag 27 februari
Grattis Lage
Valuta
EUR 10.19 0.00
GBP 11.75 0.00
USD 8.44 0.00
BÖRSEN 19:30
-1.07%

SUPPORTTJÄNST MED KUNDFOKUS TILL GARO E-MOBILITY

Är du serviceinriktad och tycker om att vara en vardagshjälte för kunder? Trivs du i en roll med högt tempo och många bollar i luften? I så fall söker vi dig.

GARO E-mobility AB fortsätter sin expansion och vill förstärka teamet inom supportorganisationen. Du blir en viktig pusselbit tillsammans med vår tekniska personal i företagets verksamhet. Rollen innebär att du tillsammans med kollegorna blir specialister på att erbjuda våra kunder support. Du administrerar ärenden internt och samordnar svar ut mot kund tillsammans med dina kollegor. Vi erbjuder dig ett varierande arbete med högt kundfokus.

Vem är du?
Vi tror att du har några års erfarenhet av liknande arbete, dvs kundtjänst av teknisk karaktär och att du brinner för att hjälpa kunder via telefon och mail.
Förutom att du är självgående med egen drivkraft, är du också en lagspelare som har förmågan att se vad laget behöver. Hos oss på GARO är samarbete och lagarbete nyckelfaktorer för framgång. Med teknisk kompetens, känsla för service och affärsmässighet levererar du en kundupplevelse i toppklass.

För att lyckas i arbetet har du en god verbal och skriftlig förmåga i det svenska och engelska språket. Du har också god IT-vana och erfarenhet av att arbeta i moderna affärssystem.

Placeringen är i Gnosjö.

Har du funderingar kring tjänsten kontaktar du David Jonsson, 070-628 52 71.

Ansökan lämnas via mejl till marie.toren@garo.se snarast möjligt då vi genomför intervjuer löpande.



KONTAKTUPPGIFTER

GARO AB

(GARO AB)

Telefon: 0370-332800
Mail: info@garo.se

Besöksadress:
Söderg. 26
33533
Gnosjö

Postadress:
Box 203
33525
Gnosjö

Webbadress:
www.garo.se